U ovom objektu nije moguće održavanje momačkih, djevojačkih i sličnih zabava. Goste se moli da unaprijed obavijeste smještajni objekt Quest Frankston o predviđenom vremenu dolaska. Svoju napomenu mogu navesti u polje za posebne zahtjeve prilikom rezervacije ili mogu izravno kontaktirati objekt putem kontaktnih podataka navedenih u potvrdi rezervacije. Gosti su prilikom prijave dužni predočiti identifikacijsku ispravu s fotografijom i kreditnu karticu. Molimo, imajte na umu da svi posebni zahtjevi ovise o raspoloživosti i mogući su dodatni troškovi. U ovom se objektu zbog koronavirusa (COVID-19) trenutačno provode dodatne sigurnosne i higijenske mjere. Ovaj objekt zbog koronavirusa (COVID-19) poduzima korake kako bi se zaštitila sigurnost gostiju i osoblja. Određene usluge i sadržaji možda su ograničeni ili nedostupni zbog toga. Ovaj je objekt zbog koronavirusa (COVID-19) skratio radno vrijeme recepcije i osoblja. U skladu s vladinim smjernicama, čiji je cilj smanjenje širenja koronavirusa (COVID-19), ovaj objekt na datume na koje se takve smjernice primjenjuju može zatražiti dodatne dokumente od gostiju kako bi potvrdio njihov identitet, plan putovanja i druge relevantne informacije. Spa centar i teretana u ovom objektu nisu dostupni zbog koronavirusa (COVID-19). Zbog koronavirusa (COVID-19) ovaj objekt primjenjuje stroge mjere fizičkog distanciranja. S obzirom na koronavirus (COVID-19) molimo vas da se pobrinete da rezervaciju u ovom objektu napravite u skladu sa smjernicama lokalne vlade koje su na snazi u odredištu, uključujući, ali ne ograničavajući se na svrhu putovanja i maksimalnu dozvoljenu veličinu grupe. Zbog koronavirusa (COVID-19) potrebno je nositi masku za lice u svim unutarnjim zajedničkim prostorijama. Polog za slučaj štete u iznosu od AUD 150 potrebno je uplatiti prilikom dolaska. Ova će se naknada naplatiti kreditnom karticom. Polog će vam biti vraćen unutar 7 dana od odjave iz objekta. Vaš će polog biti vraćen u potpunosti putem kreditne kartice nakon pregleda smještajnog objekta. Please note that there is a 1.5% charge when you pay with a credit card. Please note that if the credit card does not match the name of the guest, you are required to complete a third-party credit card authority form within 24 hours. For more information contact Quest Frankston using the details on the booking confirmation. Please note housekeeping service is not included on Sundays or Public Holidays. On these days, reception staff are available to provide any additional amenities you may require.